גישה טיפולית מודרנית מאמינה כי טיפול CBT יעיל ביותר במקרים של חרדה ודכאון. הטיפולים בשיטת Li-CBT הם קצרים ויעילים ובבסיסם ישנה הבנה כי רגשותינו הם תוצר של מחשבותינו ולא של גורמים חיצוניים. אמנם אין לנו שליטה ישירה על הרגשות שלנו אך הן תוצאה ישירה של המחשבות שלנו, עליהן בהחלט יש לנו שליטה. יש לנו את היכולת ואת האפשרות לבחון את מחשבותינו, לעבד אותן ובהמשך אף לבחור אותן. ככל שנצליח "לרדת" מחשיבה אוטומטית, כך נצליח להמיר מחשבות שלא משרתות אותנו בכאלה שמועילות לנו. באמצעות פודקאסט CBT ניתן בהצלחה רבה להחליף את המחשבות ובכך להשפיע על הרגשות שלנו. פודקאסט CBT מעניק כלים פרקטיים על ידי ליווי לימוד ואימון. התהליך אולי נשמע לא מאוד מורכב, אך בהחלט דורש ליווי של איש מקצוע אשר באמצעות פודקאסט טיפול CBT ועבודת המטופל עצמו, מבטיח לחולל פלאים בחשיבה ובהרגשה.

גיל ששון הוא מטפל Li-CBT ומאמן מוסמך, אשר הוסמך על ידי בית הספר לטיפול CBT בעצימות נמוכה של המכללה האקדמית וינגייט. גיל ששון הוא מאמן מוסמך מטעם בית הספר לאימון של מכון אדלר, כולל לימודי התמחות באימון מתבגרים, באימון הורים ומגשר בוגר לימודי גישור באוניברסיטת בר אילן. גיל ששון מציע למטופליו פודקאסט CBT וכן פודקאסט טיפול CBT. פודקאסט CBT מתאים במיוחד לאנשים שמבקשים להימנע ממפגשים פרונטליים מכל מיני סיבות. בעזרת פודקסט CBT, גיל ששון מטפל בהרגלים אשר מנהלים אותנו, בחרדות, בפוביות, בהתקפי פאניקה, בפחדים שונים, בדכאונות, בדכדוך ובעצב, אשר עלולים לפגום באיכות חיינו.

פודקסט טיפול CBT הוכח כטיפול יעיל ביותר במקרים הנ"ל. בתחילת כל טיפול או פודקסט טיפול CBT , למטפל חשוב מאוד להבין מהי מטרתו של המטופל, מה הוא היה מבקש להשיג ומה הציפיות שלו מהטיפול. כמו כן, לפני כל טיפול על ידי פודקסט CBT, המטפל יבקש לדעת על מה המטופל יהיה מוכן לוותר על מנת לשפר את הרגשתו ואת תיפקודו. גיל ששון משלב בין העבודה הקוגנטיבית לבין שינויים רצויים בהתנהגות מטופליו, בשיתוף פעולה מלא איתם, כך שבסופו של דבר, ההתנהגות הרצויה תהפוך להיות הרגל מבורך. גיל מאמין כי כל אדם זכאי לחיות חיים שמחים ובעלי משמעות.

הגדלת תמליל
שינוי קונטרסט